Olvasói vélemények karácsony után 2.

2020.12.30

Szia Györgyi!

Nem tudtam letenni a könyved, elolvastam. Szép, megható, ugyanakkor megrázó történet. Az emberi gonoszság és a nemeslelkűség egyaránt megjelenik benne. Egy olyan világba visz el bennünket, ahol a tudatlanságból fakadó babonákkal kell megküzdeni azoknak, akik tapasztalataik és lelkületük által széles látókörűek, emberségesek. Gratulálok! Várom folytatást. ( Tekucsov Ilona tanítónő)

#akihéteszerszületett #fejlődésregény #középkor #babona #péripenna #périgyörgyihivatalosíróioldal #olvasóivélemény

Újabb ifjú rajongó. A hölgy nem akárki. Egy igazi könyvfaló, aki a készülő ifjúsági regényem olvasói szerkesztője , mondhatni kritikusa lesz. Klem Janka  


Kedves Györgyi.

A két ünnep között végre kezembe vehettem a könyvet, és hát nem is tudtam letenni. Néha alig aludtam, annyira megfogott a téma. Szinte ott voltam, és úgy láttam az egészet, mint egy filmet. Bevallom időnként annyira megérintett, hogy meg is könnyeztem. Párom is olvasta, előbb, mint én. nagyon várom a folytatást ill. a következő könyvet.

( Holczer Rózsa)

Na, így kiáltsam ki ezt női regénynek.

Nagyon boldog vagyok! :):)

#akihéteszerszületett #fejlődésregény #középkor #babona #péripenna #périgyörgyihivatalosíróioldal #olvasóivélemény


© 2019 Péri Györgyi alkotások Minden jog fenntartva 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el