Olvasói vélemény a MOLY oldalán

2021.06.19

B-Csenge véleményét olvasva kétféle érzés van bennem. 

Egyrészt meglepett, hogy Móricz méltán híres regényét juttattam az eszébe, másrészt büszkeség törlt el, hogy a felállított keretekből mégis sikerült kikerülnöm a könyv befejezésére. 

"Ó, imádtam! Egyszerűen minden benne van, ami egy jó történethez kell! És még annál is több... Adott ugyanis egy tündéri kislány - foggal született, adott egy kor - babonás, ill. adott még egy mogorva, de imádni való bába és egy felvilágosult öreg pap. Van még persze némi kecske, egy farkas és egy titokzatos gróf is. Kalandos, rejtélyes történelmi regény benyomását kelti az első száz oldalt elolvasva, de az utolsó lapokhoz érve összeállnak a mozaik darabkái, és rájön az ember, hogy ez sokkal többről szólt, hogy ez aktuális.

Bevallom, nem voltam ilyen lelkes, amikor ajánlották a könyvet. Azt gondoltam, csak egy újabb Árvácska-történet egy szenvedő kislányról, akinek nyomorúságán keresztül megismerhetjük az emberi kegyetlenség mélységeit. Még sok ekkora tévedést! Inspiráló, szívmelengető, izgalmas. Szerettem a karaktereket, szerettem a történetet és a rejtélyt: Miért hétszer? Alig várom az írónő következő megjelenését!
A történeten kívül muszáj kiemelnem még a könyvben szereplő kávéfestmény illusztrációkat is. Anyira egyediek, nagyon feldobták az olvasást!"


© 2019 Péri Györgyi alkotások Minden jog fenntartva 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el