Olvasói élmények január

2021.01.30

1, Látjátok ezt az arcot? 

A szemekben lévő csillogást? 

Ilyen a jutalma az írónak. "Alig vartam, hogy végre a karácsonyi ajándékomat elhozhassam, és belekezdhessek...én ezt olyan klassznak érzem, mikor egy közelebbi vagy távolabbi ismerős alkot valamit, és én azt megnezhetem, meghallgathatom, vagy elolvashatom:) 

"Igen. Van olyan szerencsém, hogy Verát régről, húgom révén ismerhettem személyesen. 

Ő az, aki 2003-ban a Megasztár műsorában 5 helyezett lett. Önálló lemeze, a NÉZHETNÉLEK utána jelent meg. Ezzel a dallal került be a válogatóba, ha jól emlékszem.Ezen a linken meghallgathatod: https://www.youtube.com/watch?v=0vTAMCadb8U

Annyira megfogott a dal szövege, hogy a nyolcadikosaimmal év végén elemeztük, mint egy verset. Mert ugye most - mivel Vera elmondta - tudható volt " mit akart mondani a költő " . Egyébként nem. Egy igazán jó lelkű és tehetséges, aranyhangú, aranyszívű ember, aki most attól boldog, hogy megkapta az ÉN könyvemet. Hát nem csodálatos az élet?

És miután elolvasta, tán másfél hétre rá, új posztot írt a facebook csoportba, a Pennáskodások-ba: 

"Húú, mit is, hogyan is írjak...Nagyon tetszett a könyved Péri Györgyi...a közepén a munkám rovására is folytattam és faltam a fejezeteket. Nagyon klassz volt...Várom a folytatását..." 

2, És még egy férfi ember, aki jó véleménnyel van a regényről!, 

  • Szia Györgyi!Nagyon tetszett a könyved!Olyan igazi békebeli meseszövése van és magával is ragadott annyira, hogy pár nap alatt elolvastam, úgyhogy kíváncsi vagyok a folytatásra is!Megvenném majd e-book formában, amikor elkészül.( Rasid Said )

3 Na, vasárnap be is fejeztem a könyved olvasását.   

Gondoltam, fél nyolc, és van még egy kis időm olvasni. Annyira belemélyedtem, hogy fél kilenckor riadtam fel, hogy már indulnom kellett volna. 

Kicsit késtem is a miséről, bevallom. Szóval nagyon tetszik. A hangoskönyvet nagyon várom. Kíváncsi vagyok, hogy milyen a te hangoddal, és koncepcióddal a történet. 

(Dénesné Hochsteiger Katalin)

Igen, igen! Már készül: 

Megtanultam használni az AUDACITY hangvágóprogramot, és már a 28. fejezetnél tartok. Ígéretem az volt, hogy aki karácsony előtt rendelt, a könyvhöz ajándékba megkapja a hangoskönyvet is. 

Eddig úgy néz ki, a februári vállalásomat tudom tartani. Ha mégsem, akkor legkésőbb március közepére a szerencsések már a mail-fiókban megtalálják. 

#olasóivélemény #péripoenna #akihétszerszületett #regény #périgyörgyihivatlosíróioldal #hangoskönyv #felolvasás

© 2019 Péri Györgyi alkotások Minden jog fenntartva 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el