Egy könyv haláltusája és túlélése

2021.02.01

Új szerzeményem van.

Karácsonykor kaptam az egy szem kedvenc fiamtól. ( Fiaméktól. )

Ide nézzetek!

Na, innen már profi leszek. Mindenféle okosságot meg tudok majd osztani veletek arról, hogy ... HOgy mit is csináltam rosszul.

Ami miatt dupla munka volt az AKI HÉTSZER SZÜLETETT regény megírása.

Ami miatt nem érezte senki, hogy ez egy lezárt történet. ( Amit viszont nem is bánok, mert bizony én is szívesen szövöm tovább Remény életét. )

De tanulva a hibából, és lelkesen elkezdtem olvasni a könyvet, az új regényemnek már van vázlata, karaktereket kidolgoztam, és apró körülményeket is megírtam...

Csoda, hogy milyen gyorsan tudok én így haladni.

Aztán jött a TRAGÉDIA!!!! 

A GYász, GYáSZ...keserű... sírt a lelkem...nem is akárhogyan: 

Tegnapi rendrakásnál vettem észre, hogy vagy fél liter vizet magába szívott a karácsonyra kapott könyvem: A kreatív iránytű. Szó szerint csöpögött belőle a víz, ahogy felemeltem. Most szárad a radiátoron.

Jó dundika lett, és daueroltak a lapjai. Olyan borzas, mint az én fejem szokott lenni. :):):)

Lánykám szerint hajvasaló kell neki, és megint rendben lesz.

Olvasni majd lehet.

Én préselésben gondolkodtam, nagylánykám új példány beszerzésében...

Mintha azt üzente volna a világ: dolgozz, van elég elmélet, most jöjjön a gyakorlat.

Szerintetek?

© 2019 Péri Györgyi alkotások Minden jog fenntartva 
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el